نماینده پارلمان کویت: سران رژیم صهیونیستی باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شوند

به گزارش آذر، نماینده پارلمان کویت اظهار داشت: سران رژیم صهیونیستی باید به عنوان جنایتکار جنگی در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند و مقابل این رژیم باید در دادگاه های بین الملی اقامه دعوا کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، «محمدحسین المهان» نماینده پارلمان کویت در پنجمین «نشست اضطراری کمیته دایمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو همکاری اسلامی» اظهار داشت: از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ۹۶ روز می گذرد و این تجاوزها بصورت سیستماتیک به انجام می رسد. ما شاهد فاجعه انسانی بی سابقه ای در فلسطین هستیم.
نماینده پارلمان کویت افزود: غزه بطور کامل درحال نابودی است و هیچ کسی از اقدامات رژیم صهیونیستی جلوگیری نمی کند؛ وظیفه پارلمان های اسلامی این است که از همه ابزارها برای پایان دادن به کشتار دسته جمعی در غزه بهره گیرند و باید از کوچ الزامی مردم مظلوم فلسطین از نوار غزه جلوگیری کرد.
وی اشاره کرد: سران رژیم صهیونیستی باید به عنوان جنایتکار جنگی در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند و مقابل این رژیم باید در دادگاه های بین الملی اقامه دعوا کرد.
المهان اظهار داشت: کشورهای مسلمان باید با همدیگر، هماهنگ و همراه باشند و از نرمال سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، اجتناب کنند و باید روابط خودرا با این رژیم قطع کرده و سفارتخانه های خودرا در اسراییل تعطیل کنند؛ آرمان فلسطین در رأس و اولویت سیاست خارجی کویت است.

منبع: