جلالی در تذکر شفاهی: اقدامات رئیس جمهور آشتی دولت و ملت را رقم زد

به گزارش آذر، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدامات رئیس جمهور و دولت قابل شمارش نیست. این اقدامات آشتی دولت و ملت را رقم زد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین جلالی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات حکایت از اقتدار، انسجام و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.
این نماینده مجلس اظهار داشت: یکی از فاکتورهای مهم این حضور حداکثری رضایت مندی از خدمات دولت انقلابی و ساعی سیزدهم است که کشور را با خزانه خالی، بدهکاری بالا، تورم شدید، افزایش نقدینگی و ناترازی در عرصه انرژی تحویل گرفت.
وی بیان کرد: رییس جمهور ۵۵ سفر استانی، حل تنش آبی استانهای خوزستان، سنندج، بوشهر، کرمان و اصفهان، حل ناترازی انرژی، افزایش ۳۷ درصدی حقوق معلمان، افزایش ۱۲ درصدی حقوق سربازان، توقف قیمت نجومی خودرو و مسکن، افزایش حقوق کارگران، افزایش ۱۰ برابری یارانه ها بعد از ۲۰ سال، افزایش ۱۶ هزار تخت بیمارستان و پوشش ۱۷ میلیون بیمه رایگان را محقق کرد و پیشرفت شبکه ملی اینترنت را از ۲۳ درصد به ۷۰ درصد رساند.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارهای زیادی در این دولت انجام شده که قابل شمارش نیست و عملا رئیس جمهور کشورمان اقدامات خود آشتی دولت و ملت را رقم زد.

منبع: