در بیانیه ای اعلام شد؛ دعوت حزب تمدن اسلامی برای راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش آذر، حزب تمدن اسلامی در اطلاعیه ای از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حزب تمدن اسلامی در اطلاعیه ای از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
متن بیانیه بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و پنجم رمضان سال جاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس یادگار گرانقدر حضرت امام خمینی رضوان اله ضد است.
برگزاری راهپیمایی قدس سال جاری در حساس ترین زمان خود در حالی صورت می گیرد که بیشتر از شش ماه است ملت مظلوم فلسطین و غزه ی قهرمان در شدیدترین سرکوب و جنایت و نسل کشی و کودک کشی از جانب رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی قرار دارد. کشتار بیشتر از سی و سه هزار انسان بی گناه بخصوص کودک و بیمار و تخریب هزاران خانه و بیمارستان و مسجد و مدرسه جنایتی است که تابحال در هیچ کجای عالم سابقه نداشته و امروز قلب هیچ ملتی از ملت های عالم نیست که جریحه دار و داغدار این همه ظلم و جنایت نباشد.
امروز پیروزی ملت مظلوم فلسطین و لبنان بر همه جهانیان آشکار شده و رژیم غاصب قدس بی آبروتر از هر زمان، روزهای پایانی عمر ننگین خویش را طی می کند. غم بزرگ دیگری که سال جاری قلوب عزادار ملت بزرگ ایران را در سوگ مولا و مقتدایشان حضرت امیرالمومنین ضد السلام داغدارتر کرده است، شهادت مظلومانه برخی از سرداران رشید اسلام و مدافعان حرم در سرکنسولگری ایران در دمشق با حمله ددمنشانه صهیونیست هاست. و همچنان که در پیام رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت اله خامنه ای مدظله العالی آمده است به حول و قوه ی الهی صهیونیست ها را از این کارشان پشیمان خواهیم کرد.
حزب تمدن اسلامی ضمن دعوت از عموم امت اسلامی برای راهپیمایی روز ۱۷ فروردین، آزادی قدس شریف و همه مظلومان عالم را از خدای بزرگ مسألت دارد.