در گزارش آذر مطرح شد: شکست آمریکا در اجماع هم پیمانانش ضد ایران

آذر: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به برنامه آمریکا در به کار انداختن مکانیسم ماشه ضد ایران، اظهار داشت: دوران تک قطبی و یکه تازی آمریکا در جهان تمام شده است.

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص به کار انداختن «مکانیسم ماشه»، اظهار نمود: تحریم های ظالمانه به دنبال قطعنامه های شورای امنیت ضد جمهوری اسلامی و خروج از برجام در جهت فشار به ایران همواره در دستور کار آمریکا قرار دارد.
وی با اشاره به عدم موفقیت آمریکا در اجماع سازی اعضای شورای امنیت و مخالفت هم پیمانانش، اضافه کرد: آمریکا که به فکر احیای تحریم های ظالمانه ضد جمهوری اسلامی ایران بود، با عدم موفقیت در اجماع سازی هم پیمانانش، شکست خورد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا به خیال خود می خواهد با «مکانیسم ماشه» تحریم ها ضد جمهوری اسلامی را بازگرداند، اظهار داشت: آمریکا از برجام خارج شده، اما می خواهد با فشارها و تحریم ها توطئه های خود ضد ایران را همچنان ادامه دهد.
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اهداف شوم آمریکا در مقابله با ایران اسلامی، اضافه کرد: آمریکا با همه تلاش و برنامه های خود با نگاه تک قطبی در جهان و یکه تازی در دنیا به دنبال منفعت طلبی و دشمنی با ملت های آزاده و استقلال طلب بوده و برای شکست این کشورها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
وی با اشاره به اینکه دوران تک قطبی و یکه تازی در دنیا گذشته و کشورهای مستقل اهداف شوم آمریکا را برنمی تابند، اظهار داشت: اساسا شکست های آمریکا همچون عدم اجماع سازی کشورهای هم پیمانش زمینه افول آمریکا و تضعیف استکبار را فراهم نموده است. اساسا شکست های آمریکا همچون عدم اجماع سازی کشورهای هم پیمانش زمینه افول آمریکا و تضعیف استکبار را فراهم نموده است.
آقازاده با اشاره به هدف رئیس جمهور آمریکا از اجرای «مکانیسم ماشه» برای برگرداندن تمام تحریم ها به خصوص تحریم های تسلیحاتی، اظهار داشت: ایران اسلامی با همه توطئه ها و مشکلات، مقابله کرده و امروز جمهوری اسلامی به توان داخلی، تخصص و تعهد جوانان نخبه ایرانی چشم دوخته است.

منبع: