شیرخشک اس ام ای

آذر: در ادامه بهترین مطالب درباره ی این شیرخشک را از سراسر وب برای شما ارائه خواهیم کرد.

همیشه بحث تهیه شیرخشک یکی از چالش برانگیز ترین موضوعاتی بوده است که خانواده ها پس از تولد فرزندان دلبندشان با آن دست و پنجه نرم میکنند. شیرخشک اس ام ای یکی از بهترین و معروف ترین برند ها در یمان شیرخشک های خارجی است که از محبوبیت خاصی در میان خانواده های سراسر جهان برخوردار است

در ادامه بهترین مطالب درباره ی این شیرخشک را از سراسر وب برای شما ارائه خواهیم کرد

شیر خشک اس ام ای که توسط یک شرکت معتبر ایرلندی تولید می‌شود یکی از بهترین شیرخشک‌های نوزاد است که از محبوبیت خاصی بین خانواده ها در سراسر جهان برخوردار است.

شیر خشک اس ام ای

احتمالا شما هم به تازگی با شیر خشک اس ام ای ایرلندی آشنا شده اید شاید پزشکتان این شیر خشک را به شما معرفی کرده شاید هم از دوست و آشنایان از وجود این برند محبوب درجه یک مطلع شده اید

شیر خشک اس ام ای که توسط یک شرکت معتبر ایرلندی تولید می‌شود یکی از بهترین شیرخشک‌های نوزاد است که از از محبوبیت خاصی بین خانواده ها در سراسر جهان برخوردار است

ایلنا

مراقب شیر خشک اس ام ای تقلبی باشید + عکس

شیر خشک sma  اصل 

تهیه شیر خشک خوب و با کیفیت یکی از مسائل مهمی است که امروزه خانواده های بسیاری را درگیر کرده . شیر خشک اس ام ای یکی از برند های معروف ایرلندی است که نزدیک ترین فرمول را به شیر مادر دارد البته در شیر خشک هایی که پروتئین گاوی دارند

شیر خشک اس ام ای در 3 شماره تولید و عرضه میشود که فقط هم همین 3 شماره معمولی ( برای کودکان بدون حساسیت ) وارد کشور ما میشود

شیر خشک اس ام ای پرو 1 ، اس ام ای پرو 2 و اس ام ای پرو 3 به ترتیب برای نوزادان 0 تا 6 ماه ، 6 تا 12 ماه و بالای 12 ماه استفاده میشوند.

پزشکان زیادی نیز خوشبختانه با این شیر آشنا شده و امروزه به خانواده ها معرفی میکنند

اما در شزایط تحریم همیشه سودجویان و کلاه بردارانی نیز بوده اند که کالای نا سالم و تقلبی را به دست مصررف کننده ی بی گناه می رسانند.

و از آنجایی که این محصول ، برای تغذیه نوزاد استفاده میشود دستکاری و خراب بودن آن میتواند عواقب بسیار بدی نیز داشته باشد

رجا نیوز

شیر خشک اس ام ای پرو 1 نستله

شیر خشک اس ام ای پرو 1 نستله نزدیکترین جایگزین غذایی مشابه با شیر مادر است و نیازهای غذایی کودک را از لحظه تولد به بعد به خوبی تامین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این شیر حضور پنج نوکلئوتید بسیار مهم و همچنین سلسیم در ترکیب آن است.

ویژگی‌های شیر خشک اس ام ای پرو 1 نستله

  • مناسب از بدو تولد
  • بسته‌بندی جدید آن سبب شده که محفظه قاشق جداگانه قرار بگیرد و درب پلاستیکی آن موجب می‌شود میزان شیر خشک باقی‌مانده دیده شود.
  • حاوی آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز برای نوزاد است.
  • کلیه مواد مغذی ضروری و مورد نیاز برای رشد بهینه جسمی و ذهنی کودک را تامین می‌کند.
  • به فعالیت سیستم ایمنی کودک در نخستین ماه‌های زندگی او کمک می‌کند.
  • حاوی پنج نوکلئوتید بسیار مهم و ضروری بدن
  • حاوی امگا 3و6 و فروکتوالیگوساکارید

smababy

خرید شیر خشک اس ام ای sma  (اورجینال)

شیر خشک اس ام ای از محصولات یک شرکت معتبر ایرلندی است که به صورت تخصصی محصولاتی تولید میکند که از نظر سلامت کامل و بهترین باشند . شیر خشک اس ام آ نیز نزدیک ترین فرمول را به شیر مادر دارد که این موضوع این شیر خشک را در میان سایر برند ها متمایز کرده است.

شیر خشک اس ام ای SMA چه ویژگی ای دارد ؟

شیر خشک های اس ام آ در سه شماره  ، 1 ، 2 و 3 تولید میشوند که هر شماره برای یک رده سنی استفاده میشود

فردانیوز

شیر خشک اس ام ای پرو یک شیر خشک کاملا مغذی، حاوی اسیدهای چرب بلند زنجیر چند غیر اشباعی امگا ۳ و امگا ۶ و فروکتوالیگوساکارید است. شیر خشک اس ام ای پرو جزو مرغوب ترین شیرخشک‌های نوزادان و نزدیک ترین فرمول به شیر مادر در جهت رشد و نمو نوزاد است. البته اهمیت شیر مادر در تغذیه نوزاد غیرقابل انکار است اما اگر در هر صورتی شیر مادر میسر نبود شیر خشک اس ام ای پرو مناسب ترین گزینه برای جایگزینی یا استفاده همزمان به عنوان مکمل غذایی کودک به شمار می‌رود و مناسب جهت وزن دهی نیز است. شیرخشک اس ام ای تنها شیرخشک دارای امگا ۳ و ۶ است. این شیر خشک به دلیل دارا بودن ترکیبات مهم و مناسب با رشد نوزادان از نظر غذایی یک شیرکامل به حساب می‌آید، که نیاز روزانه بدن نوزادان را برطرف می‌نماید.
از ترکیبات مهم شیر خشک اس ام ای پرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
امگا ۳ و ۶، ویتامین A، ویتامین D، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B12، آب پنیر احیا شده، روغن‌های گیاهی لاکتوز، شیرخامه گرفته شده، کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، روی، پتاسیم، بیوتین، سویا لسیتین، روغن ماهی و منیزیم و … است.

شیدراستور