ابراز امیدواری وزیر ورزش برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا

به گزارش آذر وزیر ورزش اظهار داشت: باتوجه به ورزشگاه های مناسب و هتل های خوب شهرهای مختلف کشورمان، خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم میزبانی جام ملت های آسیا را بدست آوریم.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی فر در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تیم باشگاهی مورد علاقه خود، اظهار نمود: من طرفدار تیم ملی فوتبال هستم.
ایشان سپس با اشاره به اقداماتی که برای موفقیت تیم پرسپولیس در فینال باشگاه های آسیا انجام گرفته است، اشاره کرد: باتوجه به امکانات و تدارکات خوبی که فراهم گشته است، پرسپولیس با تمام توان آماده است تا در مسابقه فینال پیروزی بزرگی بدست اورد و ان شاءالله دل مردم را بعنوان نماینده فوتبال ملی ایران شاد کند.
وزیر ورزش با اعلان اینکه با رئیس جمهور درباره بازی فینال صحبت کردم و گزارشی درباره اهمیت مسابقات و صعود پرسپولیس به فینال ارائه کردم، اضافه کرد: ۲۷ سال است که نتوانستیم قهرمان باشگاه های آسیا شویم و آخرین بار سال۱۹۹۳ بوده است. در این۲۷ سال سه بار ذوب اهن، سپاهان و و پرسپولیس به فینال رفته اند و الان وقت قهرمان شدن ما است. از هدیه رئیس جمهور به بازیکنان خبر ندارم. خود رئیس جمهور گفته اند که هدیه ای در شأن بازیکنان به آنها اهدا خواهدنمود.
سلطانی فر درباره رقابت برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا، اظهار داشت: پنج کشور به مرحله آخر رفته اند که ازبکستان انصراف داده است و الان ایران، عربستان، امارات و هندوستان باقی مانده اند. ما همه اسناد و تعهداتی که دستگاه های مختلف باید می دادند را گرفته و ارسال کرده ایم. باتوجه به ورزشگاه های مناسب و هتل های خوب شهرهای مختلف کشورمان، خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم میزبانی را بدست آوریم.

وزیر ورزش درباره زمان انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار داشت:
مقرر است از پانزده دی ماه مراحل ثبت نام آغاز شود. این انتخابات یک فرآیند هفتاد روزه دارد و قبل نیمه اسفند انتخابات برگزار می گردد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مقرر است کسانی که در قرارداد ویلموتس دخیل بوده اند در انتخابات شرکت نکنند، اظهار داشت: من چنین چیزی نشنیده ام.

منبع: