معاون وزیر راه و شهرسازی: تکمیل ورزشگاههای خرم آباد و بروجرد نیازمند ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش آذر معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلان اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد به 83 درصد پیشرفت فیزیکی و ورزشگاه بروجرد به پیشرفت 75 درصد رسیده است اظهار داشت: برای تکمیل این دو پروژه به حدود 130 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که به صورت جدی پیگیری می شود.
علی نبیان در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: بتازگی دیداری را با استاندار لرستان داشتیم که بطور ویژه بر تکمیل دو ورزشگاه خرم آباد و بروجرد تاکید گردید. هم اکنون ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز داریم و در دیدار با استاندار لرستان برای تامین قسمتی از آن رایزنی هایی صورت گرفت.
وی ادامه داد: برای بخش ساخت قسمت ۵ هزار نفری ورزشگاه بروجرد نیز با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی با تاکید بر اهمیت پروژه های ورزشگاهی استان لرستان برای سازمان مجری اظهار داشت: اتمام این پروژه ها وابسته به تخصیص بودجه است که امیدواریم دولت و مجلس بودجه لازم را پیش بینی و اختصاص دهند.
نبیان همین طور از آماه سازی سه بیمارستان طی هفته های اخیر توسط سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی آگاهی داد و اظهار داشت: بیمارستان ۲۵۹ تخت خوابی تربت حیدریه آماده تحویل موقت به وزارت بهداشت است. ساختمان اصلی بیمارستان ۲۴۳ تخت خوابی جهرم نیز تا آخر سال ۱۳۹۹ به وزارت بهداشت تحویل داده می شود. در بهمن ماه نیز بیمارستان ۹۰ تخت خوابی تکاب را به وزارت بهداشت تحویل موقت دادیم.

منبع: