با اشاره به نشست کمیسیون مشترک برجام اولیانوف: در راه درستی قرار داریم اما راه پیش رو دشوار است

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در توییتی گفت وهای طرفین در کمیسیون مشترک برجام را ˮمنظمˮ خواند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین روز جمعه در توییتی نوشت: نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام به پایان رسید. گفت وگوها کاملا منظم بود و ادامه خواهد داشت. بنظر می رسد که ما در راه درستی قرار داریم اما راه پیش رو آسان نبوده و نیازمند کوشش های فشرده خواهد بود. به نظر می رسید که ذینفع ها برای آن آمادگی کامل دارند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک بصورت مجازی در سطح معاونان و مدیران کل وزیران خارجه ایران و ۱+۴ انجام شد.
انریکه مورا، معاون مدیرکل و دبیر سیاسی سرویس اقدامات خارجی اروپا به نمایندگی از جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نشست کمیسیون مشترک را ریاست کرد.
سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این جلسه حضور داشت. بحث های صریح و جدی در این جلسه عنوان شد و شرکت کنندگان تصمیم گرفتند ادامه این جلسه را روز سه شنبه بصورت حضوری در وین دنبال کنند.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک برجام در تاریخ دوم آوریل (امروز) اظهار داشته بود: ما از این مسئله استقبال می نماییم و آنرا گامی مثبت تلقی می نماییم.
میخائیل اولیانوف همین طور بامداد امروز در توییتی نوشته بود: وزارت خارجه آمریکا از برگزاری نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام با مشارکت ایران و دیگر طرفین توافق هسته ای استقبال کرد. این تایید دیگری بر تغییر اساسی در موضع آمریکاست که باید به اقدامات عملی بدل گردد.