فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز: سپاه و بسیج کاندیدایی در انتخابات ندارد

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با اشاره به اینکه سپاه و بسیج کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر ندارد، اظهار داشت: سپاه هیچگاه مصداقی ورود نکرده و نخواهد کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز ضمن اشاره به اهمیت و نقش رسانه ها در ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار داشت: رسانه ها در انتخاب گزینه اصلح می توانند به یاری مردم بیایند.
وی ضمن اشاره به اینکه رسانه ها در رفتار انتخاباتی و همینطور نحوه تأثیرگذاری برای برگزاری پرشور انتخابات نقش دارند، افزود: نقش رسانه ها در تمامی بخش ها و حوزه ها کم نظیر است.
پوراسماعیل با تکیه بر اینکه انتخاب مردم باید آگاهانه باشد، اظهار داشت: اهمیت این انتخابات باید به تمامی صنوف گفته شود، ایجاد موج امیدآفرینی برای مردم ضروری می باشد.
تلاش جریان های ضدانقلاب برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با اشاره به اینکه مردم باید احساس وظیفه کرده و در انتخابات شرکت نمایند، اضافه کرد: رسانه های بیگانه و جریانات سیاسی ضدانقلاب تلاش می کنند مشارکت مردم در این انتخابات به حداقل برسد و در این خصوص باید رسانه های انقلابی هوشیار عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر ندارد، اظهار داشت: سپاه هیچگاه مصداقی ورود نکرده و نخواهد کرد. ما شاخص ها را به مردم می گوئیم و گزینه ای معرفی نکرده و نخواهیم کرد.
توزیع ۶۷۰۰ بسته معیشتی در تبریز
پوراسماعیل با تکیه بر اینکه سپاه همواره در تمامی مسائل و مشکلات در کنار مردم است، اضافه کرد: ما در دوران کرونا هم بعنوان نخستین نهاد وارد صحنه شدیم و در تولید ماسک، توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه، گندزدایی، غربالگری و طرح شهید سردار قاسم سلیمانی نقش ویژه ای ایفا نمودیم.
وی از توزیع ۶۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در تبریز اطلاع داد و اظهار داشت: محرومیت زدایی اولویت سپاه پاسداران است.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز افزود: وظیفه ما آگاه سازی و روشن گری به طبقات مختلف مردم است.