قالیباف در پاسخ به خضریان: برخورد با خبرنگاران قابل پذیرش نمی باشد

به گزارش آذر رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخورد با خبرنگارانی که با سختی به دنبال اطلاع رسانی به افکار عمومی هستند، قابل پذیرش نمی باشد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، علی خضریان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهار داشت: متأسفانه مطلع شدیم یکی از خبرنگاران خانم که برای تهیه گزارش از نحوه واکسیناسیون به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رفته بود، گرفتار لطمه و شکستگی انگشت شصت شد. جای تأسف دارد حراست این دانشگاه در زمان خروج این خبرنگار با وی درگیر شده است و آنان تصور می کنند که اطلاعات و اخباری که این خبرنگار تهیه کرده، مناسب نمی باشد.
وی با اعلان اینکه متأسفانه مسئولان دانشگاه شهید بهشتی هنوز بصورت رسمی به خاطر این اتفاق عذرخواهی نکرده اند، اضافه کرد: از وزیر بهداشت و درمان درخواست می کنم که به این مساله رسیدگی کند و با متخلفان برخورد شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: باید گزارش شفافی به مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان در این زمینه ارائه شود در غیر این صورت مجلس بصورت جدی با این مساله برخورد می کند.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: چنین برخوردهایی با خبرنگارانی که با سختی به دنبال تهیه اخبار برای افکار عمومی هستند قابل پذیرش نمی باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه لازم است کمیسیون بهداشت و درمان پیگیر این مسئله و دریافت گزارش شفاف در این زمینه باشد، گفت: همین طور در صورتیکه شکایتی دراین زمینه ارائه شد، لازم است کمیسیون اصل ۹۰ به آن رسیدگی کند.

منبع: