گردهمایی کودکان تهرانی به یاد کودکان مظلوم فلسطین در روز دوشنبه

به گزارش آذر از تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: روز دوشنبه 3خرداد از ساعت 17: 30 در میدان فلسطین گردهمایی کودکان و اسباب بازی ها به شادباش جشن پیروزی و دوستی با بچه های فلسطین و کودکان مظلوم دنیا برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی عصر یکشنبه ۲ خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار نمود: ۶۶ کودک فلسطینی در ۱۲ روز با بی رحمی کشته شدند و اسباب بازی هایشان در حسرت خنده و بازی و شادی صاحبانشان ماندند.
وی اظهار داشت: در میدان فلسطین گردهمایی کودکان و اسباب بازی ها به شادباش جشن پیروزی و دوستی با بچه های فلسطین و کودکان مظلوم دنیا برگزار می شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: بااینکه بعد از ۱۲ روز مقاومت جانانه مردم فلسطین رژیم غاصب قدس مجبور به عقب نشینی شد ولی خون شهدا مظلوم فلسطین خصوصاً کودکان بی دفاع گریبان جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و پیروزی نهایی از آن مردم فلسطین خواهد بود و صهیونیست ها چاره ای جز تسلیم در مقابل اراده پولادین مردم فلسطین نخواهند داشت.
حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: بچه های ایران، با ایمان به قدرت دوستی و همدلی برای عبور از روزهای سخت، در کنار خانواده هایشان روز دوشنبه ۳خرداد از ساعت ۱۷: ۳۰ در میدان فلسطین جمع می شوند تا بگویند سهم کودکان کابوس نیست.
وی عنوان کرد: از کودکان عزیز تهران دعوت می شود در این تجمع که با رعایت دستورات بهداشتی در فضای باز و با شعار «کابوس سهم کودکان نیست» برگزار می شود؛ با پلاکاردها و پرچم های دست ساز خود و اسباب بازی و عروسک خود شرکت نمایند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همین طور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتفاضه فلسطین اعلام نمود: یادواره شهدای مقاومت فلسطین روز سه شنبه چهارم خرداد پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می گردد.
حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: این مراسم نیز با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی با سخنرانی حجت الاسلام میرلوحی و مداحی سید مهدی میرداماد به یاد شهدای مظلوم فلسطین برگزار می گردد.

منبع: