فرمانده نیروی دریایی سپاه: وعده الهی با پیروزی جبهه مقاومت بار دیگر محقق شد

به گزارش آذر دریادار تنگسیری اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت در غزه، کرانه باختری و منطقه شیخ جراح، نشان از تحقق وعده الهی است.
به گزارش آذر به نقل از سپاه نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم بهره برداری از سه طرح فرهنگی، ورزشی و خدماتی که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و هم پیروزی مردم قهرمان فلسطین، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان والامقام، شاهد پیروزی دیگری در جبهه حق ضد باطل هستیم و ایستادگی جانانه برادران و خواهران جبهه مقاومت در غزه، کرانه باختری، منطقه شیخ جراح، نشان از تحقق وعده الهی و نصرت جبهه ایمان است.
دریادار تنگسیری ضمن اشاره به آیه 7 سوره مبارکه محمد که می فرماید یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم که ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می کند و گام هایتان را استوار می دارد، اضافه کرد: ایمان و توکل بر خدا و حضور فعال در میدان نبرد و جبهه حق، سبب به زانو در آوردن و تسلیم شدن دشمن تروریست صهیونیست کودک کش گردید است و ان شاءالله این پیروزی ها ادامه خواهد داشت.

وی سالروز آزادسازی خرمشهر را نماد مقاومت، ایثار و پیروزی عنوان نمود و عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر که بعد از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با ایثار، عشق، جانبازی و به کارگیری پیچیده ترین فنون نظامی حاصل شد، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس شناخته شده و از این روز بعنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن یاد می شود.

دریادار تنگسیری در انتها مراسم افتتاح سه طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی با تقدیر از اهتمام و تلاش تربیت بدنی ندسا برای بالا بردن آمادگی رزم دریادلان نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: نقش سلامتی تن و تقویت روحیه معنوی در فعالیتهای رزمی بسیار تعیین کننده است. ما بعنوان سرباز ولایت باید همچون رهبر فرزانه مان امام خامنه ای (حفظه الله) که نسبت به امر ورزش بسیار تاکید و سفارش نمودند حتما روزانه زمانی را به ورزش و تربیت بدنی اختصاص دهیم.

این طرح ها شامل افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج مزین به نام شهید والامقام مهدوی(ره)، زمین چمن فوتبال در شهرک امام علی (علیه السلام) مزین به نام شهید گرانقدر بهمن باقری(ره) و تکمیل مجتمع خدماتی امام خمینی( ره) می باشد.

منبع: