حدادی: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمن را مایوس می کند

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: نامزدهای انتخاباتی باید به دغدغه های مردم و مشکلات آنان در زمینه های مختلف توجه کرده و با ارائه برنامه برای حل آنان در امتداد اعتماد سازی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گام بردارند.
علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، درباره تاثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر روی آینده کشور، بیان کرد: قسمتی از افزایش مشارکت مردم در انتخابات به خود نامزدهای انتخاباتی و توانایی آنها در اعتماد سازی برای مردم باز می گردد. این که نامزدهای انتخاباتی به دغدغه های مردم و مشکلات آنان در زمینه های مختلف و خصوصاً حوزه اقتصادی توجه کرده و برای حل آنان برنامه ارائه نمایند در اعتماد سازی و حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رای موثر است.
ایشان سپس اظهار نمود: امروز مردم در زمینه اشتغال و معیشت با مشکلات زیادی روبرو هستند و مطالبات جدی دارند. نامزدها باید اولویت کار خودرا پرداختن به مباحث اقتصادی قرار داده و برنامه ای برای رفع بیکاری، از بین بردن تبعیض، مبارزه با قاچاق کالا و ساماندهی وضعیت معیشتی مردم ارایه کنند. از این طریق مردم نیز برای حضور در پای صندوق رای دلگرمی داشته و مشارکت بیشتری خواهند داشت.
نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: بخش دیگری که در افزایش مشارکت مردم در انتخابات موثر است، افرادی هستند که مورد اعتماد مردم بوده و تریبون در دست دارند. همه افرادی که تریبون در دست دارند باید در جهت هم افزایی، اعتماد سازی و تقویت وحدت ملی گام برداشته و مردم را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.
این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه اشاره کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر حوزه های مختلفی همچون مسایل سیاسی و اقتصادی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور موثر خواهد بود و به دنیا ثابت خواهدنمود که مردم با تمام مشکلات پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و رییس جمهوری که با رای بالایی انتخاب گردد حرف محکم تری چه در داخل و چه در خارج برای گفتن دارد و در حفظ منافع ملی مستحکم تر است.
حدادی در آخر اضافه کرد: امروز ملاک، حل مشکلات مردم است. مشارکت بالای مردم در انتخابات در حل و پیگیری مشکلات و مطالبات آنان موثر است. دشمن تمام توان و سرمایه خودرا گذاشته تا مشارکت مردم در انتخابات را پایین بیاورد. مردم با حضور حداکثری خود در صحنه انتخابات هم دشمن را ناامید کرده و هم سرنوشت چهار سال آینده خودرا رقم خواهند زد.