بادامچیان: غرب از سرکارآمدن دولت انقلابی عزا گرفته است

به گزارش آذر دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: امروز در غرب عزا گرفته اند چون مقرر است یک دولت انقلابی و جهادی روی کار بیاید.

به گزارش آذر به نقل از مهر، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست دبیران این حزب ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی، اظهار داشت: با شهادت شهید بهشتی، انقلاب اسلامی وارد یک نقطه عطف در تاریخ خود شد و لیبرال ها به همراه منافقین نام خویش را بعنوان جنایتکار جنگی در یاری رساندن به ارتش بعث به ثبت رساندند.
وی ضمن اشاره به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام (ره) در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال ۶۰ و هفته حقوق بشر آمریکایی، اضافه کرد: حمایت آمریکا و سه کشور شرور اروپایی از منافقین یک رسوایی حقوق بشری است.
دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: غرب در حالی از منافقین حمایت می کند و به آنها پناه داده است که بیشتر از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران توسط این سازمان تروریستی به شهادت رسیده اند.
بادامچیان، شهید بهشتی را بنیانگزار دستگاه قضایی و هم مدیر و تدوینگر قانون اساسی معرفی نمود و اظهار داشت: شهید بهشتی در عمر کوتاه خود بعد از انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام داد و قانون اساسی در مجلس خبرگان قانون اساسی با مدیریت او به سامان رسید.
وی همینطور ضمن اشاره به این که شهید بهشتی بنیانگذار حزب جمهوری اسلامی بود، عنوان کرد: کادرهای بزرگی که در حزب جمهوری اسلامی تربیت شدند تابحال خدمات عظیمی در مجلس، دستگاه قضایی و قوه مجریه عرضه کرده اند و همین جریان نیرومند است که طی ۴۰ سال قبل در مقابل جریان نفاق و جریان لیبرالیسم در کشور قد علم کرد و آنها را به زباله دان تاریخ سپرد.
دبیرکل حزب موتلفه آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان دانست و اظهار داشت: آمریکا با حمله به عراق، افغانستان و سوریه و کشتن صدها هزار نفر از مسلمانان بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.
بادامچیان اضافه کرد: آمریکا به تازگی با بستن سایت شبکه های العالم، المسیره، اللوءلوء، فلسطین الیوم، نباء و الکوثر می خواهد جلوی افشای جنایات و اقدامات ضد حقوق بشری خویش را بگیرد.
وی افزود: آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی سهیم است و نمی خواهد مردم جهان از راه جریان آزاد اطلاعات از این جنایات آگاه شوند، باآنکه آمریکا مخالف آزادی بیان است اما شبکه عظیم جریان مقاومت علیرغم این محدودیت ها به وظیفه اطلاع رسانی خود ادامه می دهد.
دبیرکل حزب موتلفه همینطور درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و واکنش غرب به نتایج این انتخابات اظهار داشت: امروز در غرب عزا گرفته اند چون مقرر است یک دولت انقلابی و جهادی روی کار بیاید.
بادامچیان با بیان نمود: انتقال آرام قدرت در ایران با نتایج انتخابات اخیر نشان داد در ایران مردم سالاری دینی حاکم است. غرب متوجه شد که یک ضلع رقابت در ایران سرمایه اجتماعی خویش را از دست داده است اما مردم همچنان در صحنه حضور دارند و دولت خویش را در چالش های پیش رو حمایت خواهند کرد.
وی همینطور درباره اولین جلسه خبری رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: سید ابراهیم رئیسی پاسخ های منطقی و درستی به سوالات خبرنگاران داد، بخصوص آنجا که با یک کلمه «خیر» تکلیف مناسبات جدید ایران و آمریکا را مشخص کرد.
دبیرکل حزب موتلفه در ادامه ضمن اشاره به مذاکرات وین، عنوان کرد: مقامات آمریکایی با تصریح به این که حاضر نیستند تحریم ها را بردارند تکلیف ما را در برابر مواضع تجاوزکارانه واشنگتن مشخص کردند. آمریکا صریحا اعلام نموده است مسیر خصومت ورزی با ملت ایران را ادامه می دهد و طبیعی است ما هم راه مقاومت را برگزیده ایم و از آن کوتاه نخواهیم آمد.
بادامچیان تصریح کرد: در این معرکه، آمریکا است که در نهایت مجبور است کوتاه بیاید و به تعهدات خود برگردد، این که آمریکایی ها گفته اند یا باید بر سر همه چیز توافق شود یا توافقی در کار نیست، زدن زیر میز مذاکره است.
وی در ارتباط با درباره تحولات افغانستان، خاطرنشان کرد: درگیری های امروز افعانستان محصول شرارت جدید آمریکا است. آمریکایی ها درحال ترک افغانستان هستند، اما می خواهند یک سرزمین سوخته را تحویل دولت و مردم افغانستان بدهند. مردم افغانستان خودشان می توانند مسائل خویش را حل کنند و نیازی به درگیری نظامی نیست.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: آنچه امروز مردم افغانستان بعد از خروج آمریکاییها نیاز دارند امنیت، راه و توسعه در سایه صلح دائمی بین اضلاع گفتگو است. رسیدن به این هدف بزرگ، هوشیاری و اقدام طرف های درگیر را می طلبد.

منبع: