پیام تبریک رئیس سازمان پزشکی قانونی به حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای

به گزارش آذر عباس مسجدی آرانی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای را بعنوان ریاست قوه قضاییه، به حکم رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، متن این پیام بدین شرح است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه ای (دامت توفیقاته)
ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
انتصاب شایسته حضرتعالی را به ریاست قوه قضاییه از جانب رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) که نشانگر حسن اعتماد معظم له به جنابعالی است تبریک عرض می نمایم.
اساسا سوابق و تجارب پرارزش جنابعالی در مناصب مختلف مدیریتی دستگاه قضایی در کنار حسن شهرت به ولایتمداری، عدالت طلبی، فساد ستیزی، قاطعیت، سلامت نفس و توجه به رفع مشکلات مردم، زمینه ساز اعتماد مبارک رهبر معظم انقلاب در انتصاب یکی دیگر از ذخایر قوه قضاییه به سمت ریاست این قوه و نوید بخش تداوم حرکت پرشتاب این قوه به سمت قوه قضاییه ای در تراز انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.
اینجانب از سوی خود و به نمایندگی از کارکنان خدوم و پرکار سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن تبریک مجدد این انتصاب مبارک، آمادگی این سازمان را جهت تداوم خدمت خالصانه و شبانه روزی به مردم شریف ایران اسلامی اعلام و از درگاه خداوند متعال برای حضرتعالی در این جایگاه حساس توفیقات روز افزون و امدادهای ویژه الهی مسئلت می نمایم.
عباس مسجدی آرانی
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور