رشیدی کوچی: دولت با نگاه ویژه ای تثبیت شرایط اقتصادی را دنبال کند

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: انتظار بر این است که دولت با نگاه ویژه ای تثبیت شرایط اقتصادی را دنبال کرده و سپس به سمت بهبود شرایط گام بردارد.
جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با ایسنا، درباره انتظارات مجلس از وزرای دولت سیزدهم، بیان کرد: در جلسه ای که مقام معظم رهبری با هیات دولت داشتند تاکید نمودند که اولویت کشور بحث اقتصاد و معیشت است؛ مجلس نیز انتظار دارد مجموعه دولت و خصوصاً تیم اقتصادی دولت با نگاه ویژه ای به دنبال تثبیت شرایط و کنترل قیمت کالاها باشند.
ایشان سپس اظهار نمود: در ادامه نیز بعد از تثبیت شرایط، باید به سمت بهبود شرایط اقتصادی گام برداشت. نکته حائز اهمیت این است که وقتی خانه ای خراب می شود مرحله نخست آوار برداری است سپس تثبیت زمین و بعد ساخت خانه جدید.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: حالا نیز ابتدا باید آوارهای به جا مانده در زمینه اقتصادی برداشته شود و سپس با تثبیت شرایط به سمت بهبود وضعیت گام برداشت. اساسا رئیس جمهور و تیم دولت با علم به این مساله وارد عرصه شدند و هرچه سریع تر باید اقدامات لازم برای تثبیت شرایط و کنترل قیمت کالاهای اساسی مردم صورت گیرد.
رشیدی کوچی در آخر اشاره کرد: ایجاد تعادل در بازار اساسا زمان بر خواهد بود، اما انتظار می رود ظرف ۶ ماه آتی دولت در این راه گام برداشته و شاهد تثبیت قیمت ها در بازار و کاهش فشار بر مردم باشیم.