قالیباف: آیت الله سیدرضی در جهت تقریب مذاهب آثار ارزشمندی بر جا گذاشت

به گزارش آذر رئیس مجلس شورای اسلامی رحلت آیت الله سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت و نوشت: وی در جهت تقریب مذاهب و ترویج معارف حقه‌ی دین مبین اسلام آثار ارزشمندی از خود بر جا گذاشتند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله سید رضی شیرازی را تسلیت گفت.
متن پیام او به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ارتحال عالم گرانقدر، دانشمند مهذّب، مفسر عالی قدر قرآن و فقیه ربانی حضرت آیت الله سیدرضی شیرازی باعث تأسف و تأثر گردید.
ایشان پرورش یافته خاندان میرزای شیرازی بزرگ (رضوان الله تعالی علیه) و از اساتید برجسته حوزه های علمیه بودند که در سرتاسر عمر پربرکت خویش علاوه بر فراگیری، نشر و تبلیغ معارف اسلامی به ترویج شعائر آل الله (ع) و تدریس سطوح عالیه فقه و عرفان و فلسفه و تبیین مباحث اخلاقی و تربیتی بخصوص برای جوانان و مشتاقان اهتمام فراوان داشتند و در جهت تقریب مذاهب و ترویج معارف حقه‌ی دین مبین اسلام آثار ارزشمندی از خود بر جا گذاشتند.
آیت الله سیدرضی شیرازی همینطور از یاران مورد وثوق حضرت امام (ره) در دوران نهضت اسلامی بودند که به سبب کینه دشمنان در سال ۵۸ از جانب گروهک فرقان مورد سوءقصد هم قرار گرفتند.
اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه‌ی مؤلمه به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع معزّز و گرانقدر، علما و طلاب حوزه های علمیه، شاگردان و دوستداران و بیت مکرّم شیرازی، از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و رضوان الهی را مسئلت می کنم.
محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

منبع: