بازتاب انقلاب اسلامی ایران در آثار اندیشمندان جهان، رئیس مرکز اسلامی امام علی (ع) وین: نگاه جدید به اسلام مرهون تعالیم بنیانگذار انقلاب است

به گزارش آذر منتظری مقدم اظهار داشت: نگاه جدید به اسلام مرهون تعالیم بنیانگذار انقلاب امام خمینی و رهبری داهیانه انقلاب است.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمود منتظری مقدم روز یکشنبه در همایش بازتاب انقلاب اسلامی در آثار اندیشمندان جهان اظهار داشت: از خاصیت های مهم انقلاب، اسلامی بودن آنست. در میان ملل و مردمان سرزمین های خارجی گفته می شود با انقلاب اسلامی تغییرات اساسی در ذهنیت و آرمان های آنها اتفاق افتاده است.
وی اظهار داشت: اسلام بعنوان مجموعه ای برای رهایی انسان است و با انقلاب اسلامی متکی بر اسلام یک اندیشه جدید بر شیعیان و مردم ازادی خواه شکل گرفت و این نگاه جدید به اسلام مرهون تعالیم بنیانگذار انقلاب امام خمینی و رهبری داهیانه انقلاب است.
همین طور حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب درسخنانی در این همایش اظهار داشت: اگر زمانی شکاف بین شیعه و سنی داشتیم الان در مرحله ای هستیم که بین اهل سنت در گرایش به سمت انقلاب شکاف می بینیم و ما باید از این مساله استفاده نمائیم.

منبع: