حاجی بابایی: مصوبات کمیسیون تلفیق شفاف است

به گزارش آذر نماینده مردم همدان در مجلس اظهار داشت: کمیسیون تلفیق مصوباتی شفاف، دقیق و روشن دارد اما اگر نمایندگان مجلس در مواردی به شبهه رسیده باشند حتما برای اصلاح آنها اقدام خواهیم کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان بامداد امروز (دوشنبه ۲ اسفند) در پاسخ به تذکرات شفاهی مطرح شده در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: درباره ۱۳ هزار میلیارد تومان و در واقع آن ۲۰ درصدی که دولت نامه آنرا هنوز نیاورده است چند پیشنهاد داریم تا مجلس و دولت به همراه هم به یک جمع بندی برسند که نهایتا چه باید نماییم. باید تصمیم بگیریم این مبلغ از محل صرفه جویی، سهام یا اوراق هزینه خواهد شد.
حاجی بابایی اظهار داشت: نکته دیگر آنکه پس از بارگذاری مصوبه کمیسیون در ۲۰ بهمن ماه طبق روال همه ابهامات را بررسی و برطرف کردیم. حدود ۸ مورد را عرضه کردیم که اصلاح گردید و هیأت رئیسه کمیسیون این مورد را مو به مو بررسی کرد.
وی تصریح کرد: یکی از بهترین خصوصیت های خوب کمیسیون تلفیق این است که ما شرکت در جلسات را باز گذاشتیم تا هر کس تمایل داشت حضور پیدا کند تا به اندازه سر سوزنی درباره مصوبات کمیسیون تلفیق شبهه و ابهام وجود نداشته باشد.
نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه البته هر موردی شبهه و ابهامی مانده باشد با شجاعت به آن برمی گردیم، افزود: البته کمیسیون، مصوباتی شفاف، دقیق و روشن دارد و در مورد مواردی که نمایندگان مجلس آنها را بررسی نموده اند اگر شبهه ای وجود داشته باشد حتما برای اصلاح آن اقدام خواهیم کرد.
گفتنی است محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات حاجی بابایی اظهار داشت: از ارتباط با اصلاحیه لایحه و تغییر ۲۰ درصدی هنوز هیچ نامه مکتوبی از دولت نداریم طبق آیین نامه، این مورد نامه کتبی می خواهد چون که باید همراه با شورای نگهبان آنرا مطرح و ابهامات را برطرف نماییم.

منبع: