بهترین برند ابزار آلات کدامند

استفاده از برترین برندهای ابزار برقی در جهان به سرعت در حال رشد است و پیش بینی می شود که بازار جهانی ابزارهای برقی تا سال 2027 به 40.9 میلیارد دلار برسد.

معروفترین برندهای ابزار در دنیا

در هنگام خرید ابزار آلات کیفیت اولین چیزی است که اهمیت دارد به خصوص اگر هدف شما خرید عمده ابزار آلات باشد.  به هنگام خرید ابزار پس از کیفیت، قیمت ابزار آلات نیز دارای اهمیت می باشد و برای خرید ابزار باید تمام جوانب از جمله عملکرد، قیمت، کیفیت، ضمانت و سایر عوامل را در نظر گرفت. امروزه صدها سازنده ابزار در سراسر دنیا وجود دارد، اما تنها چند شرکت بزرگ هستند که تمامی ویژگی ها برای یک ابزار خوب را دارا می باشند.

استفاده از برترین برندهای ابزار برقی در جهان به سرعت در حال رشد است و پیش بینی می شود که بازار جهانی ابزارهای برقی تا سال 2027 به 40.9 میلیارد دلار برسد. ابزار بوش (Bosch)، هیتاچی (Hitachi)، ابزار دیوالت (DeWalt)، ماکیتا (Makita) و ابزار میلواکی (Milwaukee) بزرگترین برندهای ابزار برقی در دنیا هستند. شرکت های جهان بر اساس درآمد بازار ابزارهای برقی مدرن تحت تسلط تکنولوژی بی سیم است و بهترین برندهای ابزار برقی در حال رقابت برای ارائه مطمئن ترین و پیشرفته ترین ابزار در بازار می باشند.

 

ابزار بوش

ابزار بوش بزرگترین شرکت ابزار برقی در جهان از نظر درآمد است و رتبه اول را میان برترین برندهای ابزار برقی در جهان در سال 2020 داشته است. بوش اولین مته چکشی را در سال 1932 معرفی کرد و هر ساله محصولات جدیدی را تولید کرده و توسعه می دهد. استانداردهای بالای ساخت ابزار بوش، آنها را در میان قابل اعتمادترین ابزارهای موجود در سراسر دنیا قرار داده است. ابزارهای برقی بوش تامین کننده ابزارهای برقی، لوازم جانبی ابزار برقی و فناوری اندازه گیری است. علاوه بر ابزارهای برقی مانند مته های چکشی، پیچ گوشتی های شارژی و اره مویی، مجموعه محصولات گسترده آن شامل تجهیزات باغبانی مانند چمن زنی، ماشین اصلاح پرچین و پاک کننده های فشار قوی نیز می شود.

 

ابزار دیوالت

در لیست برترین برندهای ابزار جهان، ابزار دیوالت رتبه دوم را دارد. دیوالت یک تولید کننده آمریکایی ابزارهای برقی و ابزار دستی برای ساخت و ساز، تولید و صنایع چوب در سراسر جهان می باشد. شرکت دیوالت در سال 1947 تشکیل شد و امروزه کارخانه هایی در تعدادی از کشورها و هفت کارخانه تولیدی در ایالات متحده دارد. ابزار دیوالت ترکیبی از قدرت و دوام و کیفیت هستند و در میان مصرف کنندگان ابزار محبوبیت بسیاری دارند.

 

ابزار ماکیتا

رتبه سوم نیز متعلق به ابزار ماکیتا است که یک سازنده ژاپنی ابزارهای برقی است که در سال 1915 تاسیس شد. ماکیتا در ابزارهای شارژی مانند پیچ ​​گوشتی‌های شارژی، آچار ضربه‌ای شارژی، دریل چکش‌های چرخشی بی‌سیم و اره ‌های شارژی تخصص دارد.

 

ابزار میلواکی

رتبه چهارم برترین ابزار برقی در جهان در سال 2020 متعلق به ابزار میلواکی می باشد. میلواکی یک شرکت آمریکایی است که ابزارهای برقی را توسعه، تولید و به بازار عرضه می کند. این شرکت ابزارهای برقی سیمی و بی سیم، ابزار دستی، انبردست، اره دستی، ابزار برش، پیچ گوشتی، چاقو و کیت های ترکیبی ابزار را تولید می کند. ابزار میلواکی یکی از بهترین برندهای ابزار برقی در جهان است. میلواکی در ابتدا در سال 1918 تاسیس شد اما پس از آنکه کارخانه میلواکی بر اثر آتش سوزی ویران شد، مجدد در سال 1924 شرکت ابزار الکتریکی میلواکی تأسیس گردید. در ابزار میلواکی همیشه استانداردهای بالا حفظ شده اند و همیشه یک برند ابزار برقی پیشرو بوده است و اخیراً به سمت ابزارهای دستی، لباس کار و ذخیره سازی نیز رفته است.

از نظر کیفیت و قابلیت اطمینان محصول، برند میلواکی اغلب با برند ابزار دیوالت مقایسه می شود. لازم بذکر است که هر دوی اینها ابزارهایی با قیمت عالی برای کاربران حرفه ای هستند و برای مصرف کنندگان محبوب می باشند.

 

گروه ابزار بوش یک تامین کننده جهانی فناوری و خدمات است که ارائه دهنده انواع ابزارهای برند بوش، دیوالت و میلواکی می باشد. گروه ابزار بوش نماینده رسمی طیف وسیعی از برند های معتبر و خوش نام ابزار آلات است.

آدرس سایت : https://abzarbosch.com/