نیک بین در صحن مجلس: سیاه جلوه دادن مسائل کشور کار خوبی نیست

به گزارش آذر، نماینده مردم کاشمر در مجلس اظهار داشت: ما نباید در طرح مباحث خود، همه مسائل کشور را سیاه جلوه دهیم و به مردم ناامیدی تزریق نماییم.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح بانکداری اسلامی طی اخطار قانون اساسی عنوان کرد: از بامداد که این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفته، شاهد طرح یکسری مباحث تکراری و غیرضروری هستیم.
وی تصریح کرد: ما نباید وقت مجلس را بگیریم و صحن علنی معطل پیشنهادات تکراری شود. معاونت قوانین مجلس باید پیشنهادات تکراری را از دستور کار خارج کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعضی از نمایندگان در طرح مباحث خود در رابطه با بانکداری اسلامی موجی از ناامیدی را به جامعه تزریق می کنند و مدام می گویند وضعیت بانکداری ما خوب نیست این در شرایطی است که ناامید کردن مردم، سیاه جلوه دادن همه چیز در کشور و صفر و صد نشان دادن همه مسائل کار خوبی نیست.
نیک بین تصریح کرد: اساسا ما هم معتقدیم وضعیت بانکداری کشور خوب نیست و باید اصلاحاتی در آن صورت گیرد. ما می خواهیم ربا از بانکداری حذف شود اما نباید سیاه نمایی کرده یا آنکه به جامعه ناامیدی را تزریق نماییم.

منبع: