رئیسی در نشست خبری: مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی فرق می کند

به گزارش آذر، رییس جمهور با اشاره به حضور مسئولان اجرایی در میدان، اظهار داشت: مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی فرق می کند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور امروز (دوشنبه) در نشست خبری، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: در این یک سال باوجود مشکلاتی که وجود داشت همیشه عنایت حضرت حق را در کارها دیده ایم.
وی اضافه کرد: از مردم عزیز و صبور که با دولت همراهی کردند تقدیر و تشکر می کنم.
رئیس جمهور اظهار داشت: همین طور نهادها، سازمان ها و مجلس شورای اسلامی نیز در این یکسال به ما کمک کردند.
رئیسی در عین حال ضمن حضور مسئولان اجرائی در میدان، گفت:: برخی که دولت را به خاطر سفرهای استانی ملامت می کردند، لذت با مردم بودن را نچشیدند. مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی فرق می کند.
وی اشاره کرد: مدیری که وضعیت مردم را ببیند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شود، با مدیری که پشت میز بنشیند متفاوت می باشد.
رئیس جمهور با تأکید بر این که رویکرد ما عدالت محور است، اظهار داشت: بودجه ما بر طبق عدالت تنظیم شد و به آمایش سرزمینی هم توجه داشت. در جذب نیروی انسانی، پرداخت ها و به کارگیری افراد تاکید شده که باید پیوست عدالت داشته باشد. مسئله عدالت باید به تمامی اقدامات گرایش داشته باشد و با گوشزد کردن موارد مشخص به سمت رعایت عدالت برویم. رئیسی با اعلان اینکه ستیز با فساد سومین رویکرد ما است، اضافه کرد: باید با کسانی که با رشوه و سایر موارد نظام اداری ما را با فساد همراه می کنند، مقابله شود. وی اشاره کرد: حتی در مواردی که نه فساد، بلکه تخلف انجام شده است هم بدنبال نظارت و کنترل و مقابله بودیم و البته وظیفه ضدیت با فساد در هر سازمانی اول از همه خود همان سازمان و دولتمردان باید باشند و در این مورد آنچه که وجود داشته با آن برخورد شده است.
رئیس جمهور همین طور با اعلان اینکه نگاه به دست بیگانه مشکلی را حل نمی کند، اظهار داشت: این نوع نگاه فقط ما را معطل می کند، نگاه به درون و داشته های ما مهم می باشد. باید از ظرفیت های درون (داخل کشور) استفاده شود، بدین جهت مسئله تولید از محوری ترین نکات دولت می باشد.
تکمیل می شود…

منبع: