حجت الاسلام خطیب: افزایش امیدواری در مردم مهم ترین دستاورد سفرهای استانی رئیس جمهور

به گزارش آذر، وزیر اطلاعات اظهار داشت: سفرهای استانی دولت رضایت مندی و امید را در میان مردم افزایش داده است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات امروز در جلسه شورای تأمین خراسان رضوی اضافه کرد: افزایش امیدواری در مردم از مهم ترین دستاوردهای سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان ها بوده است.
وی با تکیه بر این که تأمین معیشت و اصلاح وضعیت اقتصادی مردم از مهم ترین اولویت های دولت می باشد، اضافه کرد: مسؤلان استانی در جهت اجرایی شدن مصوبات سفر تلاش مضاعفی داشته باشند.
وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات دولت در مبارزه با کرونا سبب شد تا قدم بزرگی برای سلامت مردم برداشته شود عنوان کرد: شرایط توزیع عادلانه یارانه ها برای مردم گام مهم دیگری در حوزه بهبود معیشت مردم بود.
وزیر اطلاعات همینطور در بخشی دیگری از سخنانش هم افزایی و هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه بین دستگاههای نظامی، انتظامی، قضایی و اطلاعاتی کشور را یکی دیگر از دستاوردهای دولت انقلابی و مردمی دانست و اضافه کرد: امروز امنیت پایدار ما در سرتاسر ایران اسلامی ثمره این هم افزایی و همراهی مردم است.
حجت الاسلام خطیب افزود: امروز افزایش تعاملات و همکاریهای بین دستگاهی سبب شده تا اقدامات رژیم صهیونیستی و عوامل آنها در حوزه های مختلف هم شکست بخورد.
وی در این نشست اظهار داشت: برقراری روابط و ایجاد تعامل با همسایگان در منطقه هم توانست ما را بر شرایط تحریمی، منطقه ای و فشار استکبار موفق کند و هم سبب شد تا شاهد رفع تنش و مسالمت آمیز شدن ارتباط با کشورهای همسایه باشیم.
در این جلسه استاندار و تعدادی از مسؤلان نظارتی و امنیتی گزارشی از آخرین اقدامات خود عرضه کردند.