فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع): گذر از پیچ تاریخی بزرگ نیازمند جهاد تبیین است

به گزارش آذر، تربت حیدریه ـ فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، همین طور در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم.

به گزارش آذر به نقل از مهر، سردار غلامرضا احمدی شامگاه چهارشنبه در همایش بصیرتی و جشنواهر مالک اشتر بسیج تربت حیدری در سالن همایش های زنده یاد محمود کریمی دانشگاه تربت حیدریه با تکیه بر این که گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، اظهار نمود: در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم و اگر نتوانیم حوادث را درست تحلیل و تبیین نماییم امکان دارد با کوچک ترین تلنگری مانند تردیدشدگان در گذشته باشیم.
فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) بیان نمود: امام راحل به همه فهماند که انسان کامل شدن تا لب مرز عصمت که مرز ممنوعه معصوم است می توان خودرا تربیت کرد.
وی خاطرنشان کرد: امام افسانه نیست و بلکه یک حقیقت در زندگی ما جاری است و ایشان به ما فهماند قوی شدن در بند اسارت و گسستن و پنجه در پنجه سلطه گران انداختن شدنی است.
احمدی به جمله معروف امام خمینی (ره) در خصوص این که فرمودند؛ افتخارم این است که بسیجی ام و از خداوند می خواهم با بسیجیانم محشورم گرداند، اشاره نمود و گفت؛ باید در ادامه آن محبت امام راحل تلاش نماییم که امام برای ما امام باشد.
فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) خطاب به بسیجیان اظهار داشت: این که رهبری فرمودند بسیجی بمانید و به آن افتخار کنید یعنی همان سرباز امام روح الله در دفاع مقدس باشید.
وی افزود: در زمان دفاع مقدس در ۱۲ کیلومتری بصره عراق فرار داشتیم و آرزو می کردیم موشکی می داشتیم تا این ۱۲ کیلومتر را راهبری نماییم اما امروز به نقطه ای رسیدیم که موشک های ۲۵۰۰ کیلومتری کشور نقطه زن شدند.
احمدی اضافه کرد: هم اکنون در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار داریم که نظم نوین جهانی درحال شکل گرفتن از سمت شرق است و باید به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مراقبت نماییم در این پیچ تاریخی در کجا قرار گرفتیم.
فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) با تکیه بر این که گذر از این پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، اظهار داشت: در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم و اگر نتوانیم حوادث را درست تحلیل نماییم امکان دارد با کوچک ترین تلنگری مانند تردیدشدگان در گذشته باشیم.
مهمترین ماموریت بسیج کادرسازی برای استمرار نظام تا تمدن مهدوی است
سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در حاشیه این جشنواره اظهار نمود: بسیج ثروت بزرگ و ذخیره خدا برای امت اسلامی تست و اصلی ترین مأموریتش تربیت انسان تمدن ساز است.
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اضافه کرد: رهبری برای کادرسازی برای استمرار نظام تا تمدن مهدوی تاکید دارند و اگر کادر سازی نکنیم هیچ کاری نکردیم.
وی بیان نمود: فتح الفتوح ۸ سال دفاع مقدس فتح خرمشهر بود اما فتح الفتوح امام راحل بالاتر بود و آن فتح دل های جوانان و نوجوانان بود.
ناصری موحد اظهار داشت: تمام معجزات الهی تا زمان بعثت بصری بود اما پس از بعثت و شروع مرحله دوم زندگی بشریت تمام معجزات، عقلی است.
در اختتامیه جشنواره مالک اشتر بسیج تربت حیدریه از بالاترین رده های موفق بسیج در سال ۱۴۰۰ تجلیل شد.