رییس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان دانش پایه را تسلیت گفت

آذر: رییس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش پایه را تسلیت گفت.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش پایه اشاره کرد: این بانوی مومنه که در پرتو هدایت مکتب متعالی اسلام، فرزندانی رشید و انقلابی پرورش و در دفاع از کیان و امنیت کشور و آرمان های نظام اسلامی تقدیم کرد و صبورانه رنج فقدان عزیزان دلاورش را بر دوش کشید، الگویی درخشان برای شیرزنان این مرز و بوم است.
متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت اسوه ایثار و مقاومت، حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش پایه، سبب تالم خاطره شد.
این بانوی مومنه که در پرتو هدایت مکتب متعالی اسلام، فرزندانی رشید و انقلابی پرورش و در دفاع از کیان و امنیت کشور و آرمان های نظام اسلامی تقدیم کرد و صبورانه رنج فقدان عزیزان دلاورش را بر دوش کشید، الگویی درخشان برای شیرزنان این مرز و بوم است.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده معزز آن مرحومه و مردم مقاوم استان سیستان و بلوچستان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

منبع: