امیر سرلشکر موسوی: توان و آمادگی رزمی خویش را متناسب با تهدیدات ارتقا می دهیم

به گزارش آذر، فرمانده کل ارتش اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خویش را ارتقا می دهیم.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از یکان های مستقر در آذربایجان شرقی عنوان کرد: این برنامه یکی از بازدیدهای دوره ای ریاست ستاد کل است که معمولا برای ارزیابی توان و آمادگی رزمی و نحوه تعامل نیروهای لشکری و کشوری به صورت دوره ای صورت می گیرد.
فرمانده کل ارتش اضافه کرد: خوشبختانه در بازدیدی که از یگان های زمینی، پدافند و هوایی انجام دادند، انگیزه، روحیه و آمادگی رزمندگان آجا باعث سربلندی شد. آمادگی و روحیه بالای همرزمان ما در این منطقه شایسته شکر به درگاه خداوند و تشکر و تقدیر از همه این عزیزان و خانواده های محترم آن هاست.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی افزود: با اینکه آمادگی در بالاترین سطح امکان دارد اما چون دشمنان متوقف نیستند ما هم با رصد تهدیدات و اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از فناوری های به روز و تجهیزات بومی، دائم آمادگی رزمی خویش را ارتقا می دهیم.
فرمانده کل ارتش در انتها اظهار داشت: نیروهای مسلح در دفاع مقدس، دفاع از حرم و همه مأموریت های محوله توان و قدرت خویش را نشان داده اند، اما باید به حدی از توان و آمادگی برسند که در مقابل هر تهدیدی از منافع ملی، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی با قدرت دفاع کنند.

منبع: