عباسی : تحریم انتخابات کارساز نیست

آذر: به گزارش آذر، نماینده مردم کازرون در مجلس با اشاره به این که تحریم انتخابات کارساز نیست، اظهار داشت: اگر جناح های سیاسی به اندازه کافی رشد کرده باشند، هیچ وقت جایگاه قانونی کشور را تضعیف نمی کنند.

فریدون عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلان اینکه برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بحث معیشت خیلی مهم می باشد، گفت: همه مسئولان خصوصاً دولت باید برای بهبود وضعیت معیشتی مردم راه حل جدی داشته باشند.
وی با اشاره به این که ما نباید از نمایندگان مجلس توقع رفع مشکلات اجرائی کشور را داشته باشیم، اظهار داشت: بعضاً مردم توقع دارند قدرت و اختیار نماینده مجلس از رییس جمهور یا رییس قوه قضائیه هم بیشتر باشد. آنان انتظار دارند نماینده مجلس تمام امور اجرائی حوزه انتخابیه را دنبال و مشکلات را حل کند، این در حالیست که نماینده مجلس باید بیشتر روی قانون گذاری متمرکز باشد.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه ما باید مردم را تشویق به حضور پرشور پای صندوق های رأی نماییم، اشاره کرد: مردم پشتوانه نظام هستند و در هر شرایطی به صحنه می آیند و حمایت خود از انقلاب و نظام را به جهانیان نشان می دهند. باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو برقرار شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در جنگ تمام عیاری که دشمن مقابل ما راه انداخته است، نباید اشتباه نماییم که جبهه کجاست. بعضاً می بینیم که احزاب و گروههای سیاسی ما خصوصاً در زمان انتخابات بجای آنکه با منطق با یکدیگر رو به رو شوند، با هم می جنگند.
عباسی با اشاره به این که هر فردی که قانون اساسی را قبول دارد و قاعده بازی سیاسی را می پذیرد باید در انتخابات ثبت نام کند، اظهار داشت: داوطلبان انتخابات باید با رقبای خود بطورکامل بر مدار اخلاق، رقابتی سازنده داشته باشند.
وی بیان کرد: ما در جامعه علایق و سلایق مختلف جناحی داریم که اگر احزاب در قالب نظام فعالیت کنند، جامعه ما حتما رشد خواهدنمود. احزاب سیاسی ما باید در وهله اول این مساله را مدنظر داشته باشند که دشمن بیرون است نه داخل کشور و نباید در مقاطع مختلف خصوصاً در زمان انتخابات دنبال دعواهای سیاسی و عدم رعایت اخلاق باشند.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه احزاب و گروههای سیاسی که در قالب نظام هستند همگی باید ثبت شوند، اظهار داشت: تحریم انتخابات کارساز نیست و قبلاً جامعه ما این مساله را تجربه کرده است. همه نهادهای نظام شامل مجلس، دولت، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام نقاط قوت کشورمان هستند. اگر جناح های سیاسی به اندازه کافی رشد کرده و بالغ شده باشند، هیچگاه جایگاه قانونی کشور را تضعیف نمی کنند.

منبع: