همزمان با عملیات بزرگ طوفان الاقصی برگزار شد؛ تجمع مردمی در تهران در پشتیبانی از پیروزی مردم فلسطین به همراه فیلم و عکس

آذر: آذر: همزمان با عملیات بزرگ طوفان الاقصی در سرزمین اشغالی، تجمع مردمی در پشتیبانی از پیروزی مردم فلسطین در میدان فلسطین تهران اجرا شد.
به گزارش آذر به نقل از مهر، تعدادی از مردم تهران از عصر روز (شنبه) با تجمع در میدان فلسطین تهران ضمن اعلام پشتیبانی از عملیات گسترده ی نیروهای مقاومت فلسطین مقابل ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به این پیروزی تاریخی مقاومت ابراز خوشی و شادی داشتند.
گفتنی ست جنبش حماس و دیگر گروههای مقاومت در نوار غزه از بامداد امروز مبادرت به موشک باران شهرک های صهیونیست نشین کردند و همزمان پیشروی به عمق سرزمین های اشغالی را شروع کردند. این عملیات بی سابقه مقاومت تا حالا منجر به هلاکت ده ها نفر و زخمی شدن صدها نفر از صهیونیست ها شده است. همین طور رزمندگان مقاومت در این عملیات ها موفق شدند ده ها نفر از نیروهای نظامی عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی را به اسارت درآوردند.
صهیونیست ها که از این عملیات غافلگیرانه ی مقاومت سردرگم شدند مبادرت به بمباران مناطق مسکونی از نوار غزه کردند. نوار غزه در حدود دو دهه است که تحت شدیدترین محاصره ها از طرف صهیونیست ها است. دانشجوی لبنانی ساکن ایران در این تجمع در گفتگو با خبرنگار مهر اصرار کرد به زودی در قدس نماز می خوانیم. در تجمع پرشور مردم تهران شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و (نصرمن الله و فتح قریب؛ شکست کفار نباشد عجیب) از طرف مردم عنوان شد. همین طور سرودهای حماسی از طرف هنرمندان جوان در وصف رشادت های فرمانده دلیر جبهه مقاومت سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان این جبهه سروده شد.