امیر دریادار ایرانی: آموزه های دینی نیروها در ناوگروه ۸۶ تجلی پیدا کرد

آذر: به گزارش آذر، فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: آموزه های دینی در توفیق مأموریت های این نیرو بسیار نقش آفرین بوده که جلوه ای از آن در ناوگروه ۸۶ تجلی پیدا کرده است.

به گزارش آذر به نقل از ارتش امیر دریادار ایرانی در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در جمع کارکنان این نیرو اظهار داشت: مقاومت و روحیه جهاد و داشتن شجاعت و شهامت تقابل با دشمنان اسلام و استقبال از شهادت، مقدمه ای برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.
وی ضمن اشاره به شکل گیری جریان مقاومت در سایه ایمان و آموزه های دینی افزود: همه ما در شکل گیری تمدن نوین اسلامی سهیم هستیم و نقش داریم که هر کس باید سهم خویش را ادا کند.
وی با تمجید از اقدامات فرهنگی و رسانه ای انجام شده در مورد ناوگروه ۸۶ اضافه کرد: انجام مأموریت ناوگروه ۸۶ اقدام بزرگی بود که به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) قاعده ای برای کارهای بزرگ تر شد و آموزه های دینی در توفیق مأموریت های این نیرو بسیار نقش آفرین بوده که جلوه ای از آن در ناوگروه ۸۶ تجلی پیدا کرده است.
در پایان این مراسم از کتاب جاودان مرد دریا، بازی های موبایلی اتاق ۵۷ و ناوشکن دنا رونمایی گردید. کتاب «جاودان مرد دریا» به همت اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی و با همکاری سازمان بنیاد شهید، با محتوای سرگذشت، خاطرات و عملیات های شهید دریادار ابراهیم همتی در ۱۷۰ صفحه به قلم شادانلو گردآوری و به رشته تحریر در آمده است.
بازی های موبایلی «اتاق ۵۷» در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهاد تبیین و بازی «ناوشکن دنا» در مورد آشنایی کودکان زیر ۷ سال با ناوشکن تمام ایرانی دنا توسط این اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش ساخته شده است.