در پیامی خطاب به سرلشکر سلامی؛ آیت الله موحدی کرمانی شهادت سردار سیدرضی موسوی را تسلیت گفت

به گزارش آذر، رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی خطاب به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت سردار سیدرضی موسوی را تسلیت گفت.

به گزارش آذر به نقل از مهر، به دنبال شهادت سردار سید رضی موسوی آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی خطاب به سردار سرلشگر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت سردار سیدرضی موسوی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون (سوره آل عمران ۱۶۹)
برادر گرامی سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی «دام عزه»
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
استکبار جهانی با خیال متوقف نمودن و ایجاد خلل در جریان اصیل و عمیق مقاومت، جنایتی دیگر را رقم زد و این دفعه شهید والا مقام و همرزم شهید قاسم سلیمانی را به کعبه آرزوهایش که همانا وصال با اولیاء و صالحین است، رسانید.
شهادت سید رضی موسوی برای ما ضایعه ای اسفبار و غمناک است اما افتخاری است بر تارک جریان فکری انقلاب اسلامی که بیشتر از گذشته، ماندگاری و پویایی اندیشه های اسلامی و ناب امام خمینی (ره) را شهادت می دهد.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت این شهادت به محضر ولی نعمت حضرت حجه بن الحسن (عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، جنابعالی، خانواده مکرم و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علو درجات آن شهید عزیز را از محضر آفریدگار عالم خواستارم.
محمد علی موحدی کرمانی
رئیس جامعه روحانیت مبارز

منبع: