قالیباف در دیدار سخنگوی انصارالله یمن: آمریکا را دررأس موضوعات فتنه برانگیز و مشکلات جهان اسلام می دانیم

به گزارش آذر، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت ایران از محور مقاومت و اشاره به مجاهدت مردم یمن اظهار داشت: ما آمریکا را در رأس موضوعات فتنه برانگیز و مشکلات جهان اسلام می دانیم.

به گزارش آذر به نقل از مهر، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن ظهر امروز (دوشنبه، ۱۱ دیماه ۱۴۰۲) با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد. در این نشست مسائل مورد توجه دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این دیدار، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت ایران از محور مقاومت و اشاره به مجاهدت مردم یمن اظهار داشت: ما آمریکا را در رأس موضوعات فتنه برانگیز و مشکلات جهان اسلام می دانیم.
قالیباف افزود: بی گمان مسئولیت اصلی جنگ غزه بر عهده آمریکا است؛ درصورتیکه اگر حضور آمریکایی ها و حمایتشان در حوزه نظامی و مدیریتی نبود امکان نداشت رژیم صهیونیستی حتی بتواند ضربه نخست عملیات طوفان الاقصی را تحمل کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اتحاد و همگرایی جبهه مقاومت در مقابله با دشمنان اظهار داشت: در این حوزه نباید سنت های الهی و همراهی مردم را بعنوان دو رکن اساسی فراموش نماییم که همه ترس دشمن هم از پایداری ما بر این مسائل است.
محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن هم در این نشست با حمایت گسترده ملت یمن از مردم فلسطین اظهار داشت: موضع مردم یمن در برابر این مساله، برگرفته از ایمان و عقیده آنهاست.
وی ضمن قدردانی از تلاش ها و حمایت های جمهوری اسلامی ایران از ملت یمن، تاکید کرد: توانمندی های یمن که امروز شامل سلاح و اراده ملت یمن است، همه و همه در خدمت مصالح مسلمانان قرار می گیرد.
عبدالسلام اضافه کرد: امروز یمن به جایی رسیده که می تواند یک موضع عملیاتی را در کنار جبهه مقاومت اتخاذ کند و بخصوص رویکرد فرهنگی، ایمانی و عقیدتی ما ایستادگی در مقابل زورگویی های اسرائیل و آمریکا در منطقه است.

منبع: