از سوی کنعانی مطرح شد؛ ایران ترور صالح العاروری را بشدت محکوم می کند

به گزارش آذر، سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام زبونانه رژیم صهیونیستی در ترور نایب رئیس جنبش حماس و دوتن از فرماندهان گردان های قسام در بیروت را بشدت محکوم نمود.

به گزارش آذر به نقل از مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام زبونان رژیم صهیونیستی در ترور شیخ صالح العاروری نایب رییس جنبش حماس و فرمانده مجاهد مقاومت و دو تن از فرماندهان گردان های قسام در بیروت را بشدت محکوم نمود.
کنعانی تصریح کرد که رژیم جنایتکار صهیونیستی با ارتکاب چنین جنایتی، بار دیگر ثابت کرد که بنای پوشالی صهیونیست ها بر ترور و جنایت استوار شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام رژیم تروریستی صهیونیستی در ترور شهید صالح العاروری را در نتیجه درماندگی و شکست سنگین و غیرقابل ترمیم در مقابل گروههای مقاومت فلسطینی و ملت مقاوم فلسطین در عملیات طوفان الاقصی و ایستادگی قهرمانانه در مقابل ماشین جنگی رژیم متجاوز صهیونیستی ضد غزه در سه ماه گذشته دانست.
کنعانی ضمن عرض تبریک و تسلیت به رهبری جنبش حماس، مردم مبارز فلسطین و خانواده شهید راه قدس، شهید صالح العاروری و دیگر شهدای همراه ایشان، خاطرنشان کرد که خون شهید، اساسا جوششی دیگر در رگ های مقاومت و انگیزه مبارزه ضد اشغالگری صهیونیست ها، نه تنها در فلسطین، بلکه در منطقه و در میان همه آزادی خواستار جهان ایجاد خواهد نمود.
سخنگوی دستگاه سیاست خارجی همینطور ضمن محکوم کردن نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان توسط رژیم متجاوز صهیونیستی، مسؤلیت نهادهای بین المللی بخصوص شورای امنیت سازمان ملل متحد برای واکنش فوری و مؤثر نسبت به این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را مورد تاکید قرار داد و مسؤلیت عواقب ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی را تنها متوجه این رژیم و حامیان آن دانست.

منبع: