با صدور بیانیه ای؛ مجلس خبرگان رهبری حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

به گزارش آذر، مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم نمود.

به گزارش آذر به نقل از مهر، به دنبال حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه ای ضمن محکوم نمودن این جنایت خونبار تاکید کرد که این خباثت دشمنان با اقدامی سخت و در زمانی مناسب پاسخ داده خواهد شد.
متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت مظلومانه تعدادی از زائرین مظلوم مزار سردار دل ها در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، دل ایرانی ها را آزرد و باعث تألم و تأثر شدید گردید.
رژیم آمریکا و صهیونیست های خبیث بی گمان برای نجات خود از باطلاق منطقه غرب آسیا که در آن گرفتار شده اند دست به هر جنایتی ضد محور مقاومت بخصوص جمهوری اسلامی ایران می زنند تا قدری از فشار افکار عمومی جهانیان و مردم خود نسبت به سردمداران فاسد و جنایتکار آمریکا و اسرائیل کم کند، اما بدانند که این خباثت آنان با اقدامی سخت و در زمانی مناسب پاسخ داده خواهد شد ان شاءالله.
مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم نمودن این ددمنشی استکبار و درخواست علو درجات و حشر شهدای این حادثه تلخ با حضرت زهرای اطهر «سلام الله علیها» و سلامتی و بهبود برای مجروحان این حادثه تروریستی، به بازماندگان و خانواده های داغدیده، تسلیت عرض نموده و با التجاء به ساحت قدسی حضرت صاحب (عج) این کلام امام راحل (ره) را یادآور می شویم که فرمودند: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.
احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری