رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: خون های به ناحق ریخته شده، طومار جنایتکاران را در هم می پیچد

به گزارش آذر، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بمناسبت شهادت زائرین مزار شهید سلیمانی پیام صادر کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، سید ضیاءالدین آقاجان پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بمناسبت شهادت زائرین مزار شهید سلیمانی پیام صادر کرد.
بر اساس این گزارش، متن این پیام به شرح زیر است:
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ
إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ
جنایت ددمنشانه دشمنان اسلام و قرآن و انسانیت، در به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بی گناه در کرمان را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار و انقلابی کرمان و خانواده های بزرگوار شهدای این واقعه تسلیت می گویم.
این جنایت یادآور تکرار جنایت یزید و یزیدیان است که فکر می کردند با به شهادت رساندن امام حسین (ع) و فرزندان و یاران و شهید نمودن زائرین مزارش، می توانند نور حق و حقانیت را خاموش کنند. غافل از این که وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ.
دشمنان اسلام و قرآن و بشریت بدانند که خون های به ناحق ریخته شده مردان و زنان و کودکان بی گناه در غزه و فلسطین و کرمان دامن ظالمان و جنایت کاران را می گیرد و به سختی آنان را مجازات و طومارشان را درهم می پیچد.
وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ
رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سیدضیاءالدین آقاجان پور

منبع: