دیدار امیرعبداللهیان و فرمانده ارتش پاکستان؛ ایران و پاکستان بر افزایش همکاریهای نظامی و امنیتی توافق کردند

آذر: در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با فرمانده ارتش پاکستان بر افزایش همکاریهای مقامات نظامی و امنیتی ایران و پاکستان در مبارزه با تروریسم توافق شد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در پاکستان با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفت و گو کرد.
طرفین در این جلسه با مرور روابط دو کشور در حوزه های سیاسی و امنیتی، بر ضرورت اجرائی شدن توافقات موجود بین دو کشور تاکید نمودند.
در این دیدار که در هیأت همراه وزیر امور خارجه نمایندگان دستگاه های نظامی و امنیتی نیز حضور داشتند، درباره ی اتفاقات رخ داده در هفته گذشته مباحث خودرا مطرح ساختند.
در پایان این دیدار دو طرف توافق نمودند با افزایش همکاریهای مقامات نظامی و امنیتی، اقدامات خود مقابل گروههای تروریستی را بیش از پیش بالا برند.
همچنین قرار شد توافق های امنیتی بین دو کشور در همه سطوح با جدیت به مرحله اجرا درآید و با برنامه ریزی و اجرای شدن توافقات موجود در حوزه های امنیتی، مرزی، اقتصادی، تجاری خصوصاً خط لوله گاز، امور رسانه ای با جدیت برنامه کاری خودرا به مرحله اجرا بگذارند.

منبع: