امیرعبداللهیان در بدو ورود به لبنان: آمریکا از حمایت اسراییل دست بردارد

به گزارش آذر، وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که به همراه خود آمریکا را در باطلاق جنگ در خاورمیانه غرق کند. تاکید می نماییم آمریکا باید از پشتیبانی از رژیم کودک کش دست بردارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، حسین امیر عبداللهیان در بدو ورود به لبنان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پس از گذشت ۴ ماه از نسل کشی در غزه امروز شاهد می باشیم تل آویو به هیچیک از اهداف اعلام شده خود دست نیافته است.
وزیر امور خارجه اضافه کرد: آن چه شاهدیم به لطف و مدد الهی و با قدرت مقاومت فلسطین، لبنان و منطقه حاصل شده است. رهبران مقاومت در فلسطین و لبنان در زمینه عمل و سیاست با درایت و خردمندی عمل کردند.
وزیر امور خارجه بیان نمود: امروز شاهدیم مقاومت پیروز فلسطین طرح سیاسی را به نام حماس روی میز قرار داده است. به آمریکا گفته ایم در نسل کشی ضد غزه و کرانه از صهیونیست ها حمایت نکند. با صدای بلند از آغاز بحران غزه اعلام نموده ایم جنگ چاره نیست و ادامه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و نتانیاهو نتیجه ای جز شکست قطعی به دنبال نخواهد داشت.
امیرعبداللهیان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که به همراه خود آمریکا را در باطلاق جنگ در خاورمیانه غرق کند. تاکید می نماییم آمریکا باید دست از پشتیبانی از رژیم کودک کش بردارد.
وی عنوان کرد: حزب الله و مقاومت لبنان با درایت و خردمندی نقش تأثیرگذار خویش را ایفا کرد. به همه شهدای مقاومت فلسطین و منطقه و بخصوص لبنان درود می فرستیم. درودهای گرم و صمیمانه دولت و ملت ایران را به ارتش مقاومت و مردم عزیز لبنان اعلام می نماییم.
امیرعبداللهیان در انتها تصریح کرد: به حمایت های قوی خود از لبنان و مقاومت ادامه خواهیم داد. امنیت لبنان را امنیت ایران و منطقه می دانیم.