فرمانده نیروی زمینی ارتش: هیچ خطری جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی کند

به گزارش آذر، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: به یقین هیچ خطری جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی نماید.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری بامداد یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار نمود: آن چه که امروز در مشهد می بی نم حماسه بی نظیر و بزرگی است که با حضور مردم رقم خورده است و قدردانی این مردم انقلابی و ولایتمدار هستیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امنیت مردم با کوری چشم دشمنان با حضور نیروهای مسلح در تمام مرزهای منطقه با بالاترین ضریب امنیتی فعال و فراهم است و به یقین هیچ خطری جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی نماید.
وی ضمن اشاره به بازدید از تیپ مرز شمال شرق کشور بیان نمود: عملیات انسداد مرز توسط قرارگاه در حال انجام می باشد و پیشرفت خوبی هم کرده است.
جوانان هدف تخریب های رسانه ای دشمن
در ادامه همینطور امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در حاشیه راهپیمایی اظهار نمود: حضور مردم بیشتر از سال های گذشته بوده چونکه مردم هوشیار و بیداری داریم و به رهبر انقلاب لبیک گفتند.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به تخریب های رسانه ای دشمن که هدف آن جوانان است اضافه کرد: خوشبختانه شاهد حضور پرشور نوجوانان و جوانان انقلابی و زیادی در این راهپیمایی بودیم.
وی بیان نمود: تعداد زیادی بالگرد برای جشن ۲۲ بهمن پرواز می کنند و مناطق مختلف را گلباران خواهند کرد.
قربانی ابراز کرد: بالگردهای هوایی ما در مرزهای سیستان و بلوچستان درحال پایش منطقه هستند و تمام تیم های آتش ما آماده هستند.