فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی: شهدای جزیره خارگ سند مقاومت و پایداری این جزیره هستند

بوشهر فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۳۱۹ شهیدی که در جزیره خارگ به شهادت رسیده اند، سند مقاومت و پایداری این جزیره هستند.
دریادار علیرضا تنگسیری در مراسم روز خارگ اظهار نمود: اهالی شریف جزیره خارگ در زمان ۸ سال دفاع مقدس مردانه مقاومت کردند تا شریان حیاتی اقتصادی کشور قطع نشود.
وی اضافه کرد: خارگ نماد مقاومت ایران اسلامی و متعلق به یک ملت مقاوم است که جلوی دشمن ایستاده است و ۳۱۹ شهیدی که در این جزیره به شهادت رسیده اند سند مقاومت و پایداری این جزیره هستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در تاریخ باید زحمات و حماسه های مردم خارگ نگارش و ماندگار شود.
دریادار تنگسیری اظهار داشت: جزیره خارگ نماد وحدت است و می بایست به جزایر ایران رسیدگی شود، اینجا خلیج فارس است و خواهد بود، و باید تاریخ جزایر ایرانی مستند نگاری شود.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، با میزبانی اداره بندر و دریانوردی خارگ وبا حضور دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم هفته فرهنگی و روز خارگ برگزار شد.