دریادار ایرانی: نداجا با هوش و استعداد متخصصان هر ناممکنی را ممکن می سازد

به گزارش آذر فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: مجموعه نیروی دریایی ارتش با استفاده از هوش و استعداد متخصصان و با تاکید بر تجارب گذشتگان و پیشکسوتان، می تواند هر ناممکنی را ممکن سازد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین تکریم و معارفه فرمانده فنی این نیرو، پیشرفت و صعود ممتد نیروی دریایی ارتش در عرصه های مختلف را یک تکلیف دانست و اظهار داشت: مسیر ما باید، مسیر ارتقاء و اعتلا باشد و این مورد به تلاش جهادی و حساب شده نیاز دارد.
وی ضمن اشاره به جمله ی «راه ما، راه حسین (ع) است» بعنوان شعار راستین نیروی دریایی ارتش، خاطرنشان کرد: به علت ظرفیت چشم گیری که در این نیروی راهبردی وجود دارد، مجموعه نیروی دریایی ارتش می تواند با استفاده از هوش و استعداد متخصصان و استفاده از خصوصیت های مثبت کارکنان مانند وظیفه شناسی و تلاشهای بی شائبه و با تاکید بر تجارب گذشتگان و پیشکسوتان هر ناممکنی را ممکن سازد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: اینکه می گوییم «راه ما، راه حسین (ع) است» این همان خصوصیت وظیفه شناسی و پادر رکاب بودن است که با این نگاه می توانیم کارهای بزرگی را به انجام برسانیم.
دریادار ایرانی با تاکید بر اهمیت جایگاه استراتژیک فرماندهی فنی در سطح نیرو، اظهار داشت: فرمانده فنی، یک محور اصلی در نیروی دریایی است و ما اگر بخواهیم فرامین فرماندهی معظم کل قوا در زمینه خودکفایی و بی تاثیر کردن تحریم ها را به سرمنزل مقصود برسانیم مجموعه نیروی دریایی ارتش و بخصوص فرماندهی فنی باید با تلاش و دقت مضاعف باعث پیشرفت های روز افزون شود تا در سطح کلان شعار راهبردی این نیرو را متبلور کند.
وی در انتها این مراسم ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای ناخدایکم «ظهیرنیا»، انتصاب امیر دریادار دوم فاضل نیا را بعنوان فرماندهی فنی این نیرو را تبریک گفت و تصریح کرد: امیر فاضل نیا در زمان فرماندهی کارخانجات نیروی دریایی ارتش ثابت کرد که با ابتکار و نوآوری خود در زمینه تسلیحاتی می تواند در جهت تحقق هرچه بیشتر اقتدار جمهوری اسلامی ایران مأموریت های محوله را به انجام برساند.

منبع: