سرلشکر باقری مطرح کرد؛ ضرورت توجه ویژه رییس جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی نیروهای مسلح

آذر: رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رییس جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح را خواهان شد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود، ضمن گرامیداشت هفته دولت، نوشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد یک ساله دولت مردمی که منشأ خدمات فراوانی در طول این مدت کوتاه بوده، برای افکار عمومی به تصویر کشیده شود.

وی اشاره کرد: تلاش رییس جمهور در ارتقا فاکتورهای سلامت مردم، حضور میدانی در متن حوادث و مشکلات و تلاش مستمر برای بازسازی اعتماد لطمه دیده از ناکارآمدی های گذشته، موضوعی نیست که از دید صاحب نظران منصف دور بماند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح نوشت: ارتقا توان بازدارندگی کشور به عنوان سیاست محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از حوزه هایی است که مورد حمایت و پشتیبانی دولت محترم قرار گرفته است.
سرلشکر باقری در آخر مطلب خود آورده است: با این توصیف و با وجود تلاش گسترده اینجانب و همکارانم در رأس ستاد کل نیروهای مسلح، مضایق و تنگناهایی در زمینه معیشت کارکنان و پیشکسوتان خدوم و صبور نیروهای مسلح قرار دارد که حل این مشکلات مستلزم توجه بیشتر رییس جمهور است و انتظار می رود با تدبیر و تصمیم ایشان در اسرع وقت شاهد گشایش هایی در این عرصه باشیم.

منبع: