نماینده اراک: بارش های اخیر می تواند قسمتی از محدودیت های آبی را جبران کند

به گزارش آذر، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بارش های اخیر نعمت الهی بود و با مدیریت صحیح و بهره برداری مناسب می توان یک گام در راستای تقویت منابع آبی کشور و جبران کمبودها برداشت.
محمد حسن آصفری در گفت و گو با ایسنا، درباره ی وضعیت حوزه انتخابیه خود بعد از بارش های اخیر، بیان کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در زمینه انتخابیه بنده بعد از بارش ها وجود ندارد. در گاز رسانی به منازل نیز مشکل و اخلالی ایجاد نشده است.
وی اظهار داشت: از نظر بنده اگر واقعا منابع حاصل از این بارش ها جمع آوری و مدیریت شود اساسا می تواند منابع ذخیره آبی کشور را تقویت کرده و تا حدی مشکل کمبود آب را جبران کند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: اگر بسادگی از کنار این منابع عبور نماییم به هدر رفته و به ضرر تبدیل می شود. این بارش ها نعمت الهی است و اگر به خوبی از آنها بهره برداری نماییم می تواند قسمتی از محدودیت های منابع آبی کشور را جبران کند.
آصفری در آخر اشاره کرد: در زمینه گاز رسانی به شهرها و روستاها در زمینه انتخابیه بنده مشکل خاصی وجود ندارد. ما باید تلاش نماییم تا به نحو احسن از منابع حاصله از این بارش ها برای جبران کمبود آب استفاده نمائیم.

منبع: