وحیدی در تذکر شفاهی: مجلس جلسه ای درباره ی وضعیت معیشتی مردم تشکیل دهد

به گزارش آذر، نماینده مردم بجنورد در مجلس اظهار داشت: لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره ی وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (دوشنبه اول مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با انتقاد از شرایط اقتصادی کشور، گفت: وزیر جهاد کشاورزی برای گرفتن رأی اعتماد تعهداتی را به مجلس شورای اسلامی داده بود، اما امروز وضعیت در بازار مرغ مناسب نمی باشد. کشاورزان یک ماه است که گندم خودرا به سیلوها تحویل دادند، اما هنوز پول آنرا دریافت نکرده اند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بازار سرمایه گرفتار ریزش شده و ارزش پول ملی هم کم شده است، بیان کرد: اگر رویکرد ما قانون اساسی باشد، حتما باید در قانون گذاری نگاه نظارتی حاکم باشد و تکلیف بازار روشن شود. لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره ی وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.
محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، اظهار داشت: فردا جلسه ما نظارتی خواهد بود و بحث در رابطه با حوزه کشاورزی در دستورکار این جلسه نظارتی قرار دارد.

منبع: