الهیان در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان: هاشمی مراتب مدیریتی را از کف جامعه ورزشی طی کرده است

به گزارش آذر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مراتب مدیریتی را از کف جامعه ورزشی طی کرده و با توانمندی به این نقطه رسیده است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، زهره الهیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با برنامه و صلاحیت کیومرث هاشمی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: هاشمی یک مدیر از مراتب پایین و کف جامعه ورزشی بوده که با تلاش ارتقا پیدا کرده و با توانمندی به این جایگاه مدیریتی رسیده است.
وی متذکر شد: ریاست کمیته ملی المپیک، معاونت تربیتی آموزش و پرورش، مدیر کل امور فدراسیون های ورزشی و مدیریت کاروان ورزشی تیم المپیک جوانان همچون سوابق وی است و هاشمی یک مدیر بسیجی است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وی برنامه تحول آفرینی در حوزه ورزشی عرضه کرده است. پشتیبانی از ورزش بانوان هم در برنامه های وی مورد تاکید قرار گرفته است. اگر دختران و مادران ما سالم باشند، خانواده های ما سالم هستند و اگر خانواده ها سالم باشند، جامعه سالم خواهد بود.
الهیان بیان نمود: هاشمی در حوزه فدراسیون ها مدیریت داشته است و می تواند در وزارت ورزش موفق باشد. انتظار می رود هاشمی از مدیران انقلابی در حوزه ورزش و جوانان استفاده نماید.

منبع: