حسینی در تذکر شفاهی: در برنامه هفتم به حقوق کارمندان و کارگران توجه ویژه شود

به گزارش آذر، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم است در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده به حقوق کارمندان و کارگران توجه ویژه شود.

به گزارش آذر به نقل از مهر، سیدکریم حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: طبق وعده وزیر جهاد کشاورزی باید مطالبات گندم کاران در شهریور ماه پرداخت گردد و باتوجه به آنکه شهریور ماه رو به انتها است باید این وعده عملیاتی شود.
وی در ادامه اظهار داشت: اینروزها شاهد افزایش شدید قیمت نوشت افزار و لوازم التحریر هستیم و نظارت کافی و مؤثری هم دراین زمینه نمی گردد، لازم است مسئولان ذیربط به این مساله ورود کنند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: یکی از مطالبات جدی بازنشستگان کشوری و لشکری آنست که به معیشت آنان توجه بیشتری شود و همسان سازی حقوق آنان با شاغلان اجرائی شود که لازم است دولت به این مساله توجه کند.
حسینی اشاره کرد: لازم است در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ به حقوق و مزایای کارمندان و کارگران توجه ویژه شود چونکه اصلاح نظام پرداخت یکی از مطالبات اصلی مردم است.

منبع: