واکنش موشکی سپاه به جنایات ترویست ها؛ جلال زاده: دوران بزن و دررو تمام شده است

آذر: به گزارش آذر، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: دشمن بداند که اگر بخواهد جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند و در کشور ما عملیات تروریستی و کور انجام دهد، ما دستان آنان را قطع خواهیم کرد.

«وحید جلال زاده» رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدام اخیر سپاه پاسداران در موشک باران و انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک های تروریستی ضد ایرانی در منطقه، اظهار داشت: در این عملیات که شب گذشته توسط یگان موشکی سپاه انجام شد، تعدادی از مقرهای جاسوسی رژیم صهیونیستی و گروههای تروریستی در اقلیم کردستان عراق و در بخش اشغال شده سوریه مورد حمله موشکی قرار گرفت و دشمن در این موشک باران سپاه، لطمه و تلفات جدی متحمل شد و پیام مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران همیشه بر این بوده است که دوران بزن و دررو تمام شده است و اگر دشمن ما را تهدید کند، تهدید می شود و اگر حمله کند، ما هم حمله می نماییم و به آنان لطمه می زنیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: این نخستین بار نیست و ما دفعات قبل هم پاسخ دشمنان را طبق همان اقدام متقابل دادیم و این دفعه هم آخرین بار نخواهد بود. دشمن بداند که اگر بخواهد جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند و در کشور ما عملیات تروریستی و کور انجام دهد، ما دستان متجاوز آنان را قطع خواهیم کرد.
پشت صحنه تروریست ها، رژیم صهیونیستی و آمریکا است
جلال زاده اشاره کرد: ما به خوبی می دانیم که پشت صحنه تروریست ها، رژیم صهیونیستی و آمریکا است؛ آمریکا مسؤول لجستیکی و تدارکات گروههای تروریستی مقابل جمهوری اسلامی ایران است. گروههای تروریستی در سوریه مورد حمایت تجهیزاتی و لجستیکی آمریکا قرار دارند و در منطقه اقلیم کردستان، رژیم صهیونیستی هم کمک های اطلاعاتی و آموزشی به گروههای تروریستی می دهد و هم به آنان کمک مالی می کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اشاره کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا پیام حمله موشکی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران را به خوبی دریافت نمودند. زبان روابط بین الملل امروز در دنیا زبان زور و قدرت است و به یُمن نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران امروز از این ابزار به خوبی بهره مند هستیم و هر کجا اراده نماییم دشمن را مورد حمله قرار دهیم، این کار را انجام می دهیم.
وی افزود: نکته بعدی بنده خطاب به دوستان مان در کشور عراق است در خصوص این که ما به هیچ عنوان نمی پذیریم که از خاک عراق چه در اقلیم کردستان عراق و چه در جاهای دیگر مقابل منافع جمهوری اسلامی ایران اقدام گردد. توافق نامه امنیتی که چند ماه پیش بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق در بغداد به امضا رسید، باید مورد توجه قرار گیرد و ما خواهان اجرای کامل این توافق نامه هستیم.
توافق نامه امنیتی ایران و عراق بطور کامل اجرا شود
جلال زاده اظهار داشت: متأسفانه تعدادی از بندهای توافق نامه امنیتی ایران و عراق اجرا نشده و ما در اقلیم کردستان همچنان شاهد تحرکات تروریست ها هستیم و این برای ما پذیرفتنی نیست. از دولت عراق می خواهیم که به این توافق نامه بصورت کامل توجه و به آن عمل کند و اجازه ندهد دشمنان جمهوری اسلامی ایران از خاک آنان در منطقه اقلیم کردستان برای تهدید منافع ما بهره گیرند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوار هستم این تهاجم موشکی سپاه یک گوشمالی باشد برای کسانی که در توهم ها و کابوس های شبانه خود تصور می کنند که با اقدامات تروریستی کور در کشورمان می توانند به ایران صدمه ای وارد کنند.