در دولت سیزدهم؛ ۲۵۰ طرح نیمه تمام در استان سمنان تکمیل شد

به گزارش آذر، استاندار سمنان اظهار داشت: از شروع دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی تا کنون 250 طرح نیمه تمام در استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، سید محمد رضا هاشمی بامداد دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه تولید سولفات سدیم در آرادان با حضور معاون اجرائی رییس جمهور ضمن اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم بیان کرد: کاهش نرخ بیکاری که در ۱۸ سال اخیر بی سابقه بوده همچون دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در استان است.
وی با اعلان اینکه رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری دستاوردهای بهادار دولت در استان سمنان است، اشاره کرد: یک هزار و ۷۰۰ شغل تنها با شروع به کار پروژه های دهه مبارک فجر در استان سمنان ایجاد می شود.
استاندار سمنان بیان کرد: ۲۵۰ پروژه نیمه تمام از شروع دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی در سراسر استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
هاشمی در ادامه به پروژه های دهه فجر استان سمنان نیز اشاره نمود و اظهار داشت: طی ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۲ بیش از هفت هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی خواهد شد.
وی همین طور با اعلان اینکه طرح تولید سولفات پتاسیم امروز در حالی به بهره برداری می رسد که کشورمان به تولید این محصول نیاز مبرمی دارد، اظهار داشت: پنج هزار میلیاردریال برای این طرح سرمایه گذاری انجام شده است.
استاندار سمنان اظهار داشت: با بهره برداری از این واحد صنعتی در شهرستان آرادان ۱۲۰ شغل مستقیم نیز ایجاد خواهد شد.