در سفر رئیس جمهور به استان سمنان؛ طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می گردد

به گزارش آذر، استاندار سمنان اظهار داشت: در چارچوب سفر دوم استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان، وزرای کابینه سیزدهم به هشت شهرستان استان سفر و پروژه های عمرانی را افتتاح می کنند.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با جزئیات سفر استانی دور دوم هیأت دولت به استان سمنان بیان نمود: این سفر مقرر است پنجشنبه هفته جاری برگزار گردد و علاوه بر حضور رئیس جمهور در سمنان و شاهرود، شاهد حضور وزرای کابینه سیزدهم در هشت شهرستان استان سمنان هم خواهیم بود.
وی از افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی با حضور وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان اطلاع داد و اضافه کرد: افتتاح طرح های در رابطه با آب و همینطور بهداشت و درمان در زمره مهم ترین طرح هایی است که با حضور اعضای کابینه سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه راه و پل های غیرهمسطح و زیرساخت های در رابطه با ارتباطات را از دیگر موضوعات طرح های قابل افتتاح در مسافرت استانی رئیس جمهور و وزرا به شهرستان های هشت گانه استان سمنان دانست و اضافه کرد: دو تقاطع غیرهمسطح در سمنان و آرادان با حضور وزرا و رئیس جمهور افتتاح می گردد.
هاشمی با اشاره به اینکه وزرای کابینه سیزدهم در سطح شهرستان های هشت گانه استان سمنان با نخبگان دیدار خواهند کرد، تصریح کرد: جلسات شورای اداری همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در تمام هشت شهرستان استان سمنان با حضور وزرا برگزار می گردد.
وی با اشاره به اینکه جلسه شورای اداری استان سمنان در مرکز استان با حضور رئیس جمهور برگزار می شود، اظهار داشت: یک نشست حل مساله در رابطه با رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای تولیدی مانند سیمان بی ارجمند هم در مسافرت استانی دوم کابینه سیزدهم برگزار می گردد.
استاندار سمنان همینطور اظهار داشت: جشن احیای ۲۰۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد در استان سمنان هم با حضور رئیس جمهور و تعدادی از وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی دور دوم برگزار می گردد.

منبع: