آیت الله جنتی در جلسه شورای نگهبان: دوران بی پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

به گزارش آذر، دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: دوران بی پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده و هر حرکت نابه جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

به گزارش آذر به نقل از مهر، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در شروع جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام این گونه قدردانی کرد: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر مبنای اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین المللی در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.
وی اضافه کرد: این اقدام باعث شادمانی و دلگرمی آزادگان جهان و بخصوص مردم غزه شد. همینطور این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و بنابراین با استقبال و همراهی چشم گیر مردم مواجه گردید.
دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: حقیقت اینست که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال در خصوص مشارکت مردم برای جهش تولید هم برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.
آیت الله جنتی اظهار امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک کُش فهمیده باشد دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.
وی در مورد حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی هم اظهار داشت: همه کسانی که چشمان خویش را به روی جنایات غیرانسانی آن بسته اند بدانند که بر مبنای سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.
آیت الله جنتی در همین رابطه تصریح کرد: آنها که تمام موازین و قواعد بین المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

منبع: